Tips til sammensetting av fisk

Hei. Jeg har ett godt beplantet 40 liters kar som huser en liten stim (10stk) med stjernedanio og 6 dvergoctosinclus . Har 5 yngel av danioen gående i ett oppdrettskar å tenkte å prøve å få flere , vakker liten skapning. Jeg vurderer å flytte danioene over i 120 literen så de får bedre plass nå som de blir flere. Der har jeg fra før 10 cherrybarbe, 10 rosa dvergbotia og amano og sakurareker.  Spørsmålet er om stjernedanio kan gå godt sammen med disse ? Jeg ønsker ikke å stresse de hvis det er en dårlig match.
Hvis dette går så hadde jeg tenkt å la octosinclusene forbli i 40 literen, de trives godt imellom alle planter, og kanskje sette ett par med honninggurami der . Jeg vet det egentlig er litt lite men vil det bli alt for lite for ett par ? Er veldig glad i guramier men jeg har alt for mye strøm i 120 literen til at de vil trives der og i 40 literen er det rolig. Alle gode råd taes imot med stor takk! 
Plussmedlem
Hei!

Skal gå greit å flytte stjernedanioene over til 120L. Ser ikke store utfordringer med det, sammensetningen tatt i betraktning.

Litt mer usikker på om jeg ville gått for honninggurami i så lite akvarium som 40.
Passer bedre til pygmégurami det. Men jeg kan ikke si at det er umulig heller.
Takk for svar
Ja jeg er usikker selv mtp guramiene . Jeg tenker det går an å prøve , og blir det ikke bra så kan jeg flytte de til ett annet kar . 
Så bra det går an å flytte danioene Det vil bli for liten plass når de nå blir flere .
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap